Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

napisz

Już otwarte! Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej placówki! Zapisy już trwają!


Ostatnie wolne miejsca!

Kadra


Kadrę pedagogiczną tworzy zespół wykwalifikowanych, kreatywnych i przyjaznych dzieciom:

  • nauczycieli dbających o ciepłą atmosferę i jak najlepsze wyniki nauczania.
  • logopeda
  • psycholog
  • pedagog rewalidacji
  • dyrektor ds pedagogicznych


Ich celem nadrzędnym jest:

  • wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka, zgodnie z jego potencjałem i możliwościami rozwojowymi;

  • nauczenie dziecka samodzielności w zdobywaniu wiedzy, współpracy i współdziałania w grupie rozwijanie kreatywności;

  • dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci;empatii i szacunku do natury.


Kluczem doboru kadry jest pasja, odpowiedzialność i metody pracy zgodne z pedagogiką Montessorii i J. Korczaka. Praca dydaktyczna z dziećmi to nieustające poszukiwanie odpowiedzi na nurtujące je pytania poprzez doświadczenie, eksperyment i działanie.  W każdej grupie pracuje nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz opiekun.


„Dziecko ma prawo do poważnego traktowania jego spraw, do sprawiedliwego ich rozważania.”




Poznajmy się...



      

Marta Kaczkowska - dyrektor zarządzająca


Studiowała z wyróżnieniem na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Polityka społeczna i praca socjalna. W trakcie studiów pracowała w sektorze pozarządowym zajmując się projektami kulturalnymi i społecznymi. Między 2005 a 2013 rokiem współtworzyła ogólnopolski program edukacji filmowej dla dzieci i młodzieży "Lekcje w kinie".  Prywatnie mama Asi (2009) i Ninki (2011). Razem z Emilią Polnau-Wrzesińską postanowiła stworzyć przedszkole i żłobek marzeń-tak powstał TUMIRAI Słoneczna. Pasjonatka pedagogiki M. Montessorii i Metody Dobrego Startu.


Emilia Polnau-Wrzesińska - dyrektor zarządzająca


Studiowała z wyróżnieniem na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego specj. informacja naukowa ze specjalizacją  pedagogiczną/ nauczycielską. Była dziennikarzem, a następnie redaktorem naczelnym telewizji lokalnej i portalu dla samorządów. Następnie zajmowała się działem public relations jednego z największych portali audiobooków oraz jako account menager  koordynowała akcje marketingowe m.in: dziecięcych fundacji, klubów rozwoju i przedszkoli. W 2010 jako mama malutkiej Natalki rozglądała się za miejscem dla dzieci, które spełniałoby jej oczekiwania. Nie znalazła takiego więc  postanowiła założyć własne przedszkole. Takie jakiego na rynku wołomińskim brakowało. Jest pasjonatką pedagogiki M.Montessorii, A.Neilla i J.Korczaka oraz literatury dziecięcej.


Jagoda Lisowska -dyrektor ds. pedagogicznych, wychowawca grupy przedszkolnej (4-latki)


Magister studiów pedagogiki przedszkolnej z rewalidacją na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ukończyła kurs Gier i zabaw dziecięcych.
W swojej pracy ceni sobie metodę bajkoterapii.To doskonała forma relaksacyjna jak i terapia.Określone bajki mogą pomóc dziecku w wielu trudnych dla niego sytuacjach,jak:lęki,pierwsze dni w przedszkolu.Bajkoterapia to także doskonała metoda relaksacyjna .
Jako nauczyciel wychowawca i opiekun stawia na wszechstronny rozwój dziecka.
Twierdzi ,że w wieku przedszkolnym dominującą rolę odgrywa zabawa i dlatego wszelka nauka powinna mieć taki charakter.



Monika Puchalska - wychowawca grupy przedszkolnej (4-latki)


Ukończyła Nauki o Rodzinie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomiankach oraz Edukację Początkową i Terapię Pedagogiczną Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się na Uniwersytecie Warszawskim.
Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji. To z myślą o nich nieustannie wzbogaca swój warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach - dotychczas głównie w Klanzie, ponieważ jedną z głównych metod, które stosuje w pracy jest zabawa. Twierdzi, że to właśnie nauczanie przez zabawę jest najefektywniejszym sposobem przyswajania wiedzy przez dzieci w wieku przedszkolnym.
Często stosuje także metody wyciszające, takie jak: odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, bajkoterapia oraz zajęcia plastyczne.
Posiada 3,5 letnie doświadczenie zawodowe. Pierwsze doświadczenie zdobyła pracując przez rok jako asystentka nauczyciela w niepublicznym przedszkolu w Warszawie. Przez ostatnie 2,5 roku pracowała jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w publicznym przedszkolu w Wołominie, gdzie odbyła staż. Obecnie jest nauczycielem kontraktowym.


Paulina Zwierzyńska - pedagog rewalidacji


Uzyskała dyplom magistra na kierunku pedagogika ze specjalnością animacja kulturalno – społeczna na Uniwersytecie Warszawskim, dyplom licencjata z pedagogiki resocjalizacyjnej oraz dyplom magistra z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej we Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej w Warszawie. Posiada uprawnienia wychowawcy kolonijnego i kierownika kolonii. Pracę z dziećmi zaczęła w wieku 19 lat jako wychowawca na obozach i akacjach „lato/zima w mieście” oraz jako wychowawca na świetlicy socjoterapeutycznej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, również jako wychowawca grupy przedszkolnej. Obecnie pracuje jako nauczyciel klas I-III w szkole oraz jako pedagog rewalidacji. Jej pasją jest praca w radiu oraz rękodzieło. „W pracy z dziećmi najważniejsze jest indywidualne podejście. Dzieci nauczyły mnie cierpliwości oraz tego, że na efekty swojej pracy trzeba czekać bardzo długo, ale uwierzcie mi… naprawdę warto.”


Marlena Oźmińska - wychowawca grupy przedszkolnej (3-latki)


Studiowała w Wyższej Szkole Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie. Posiada wykształcenie wyższe i uprawnienia niezbędne do pracy na stanowisku nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III szkoły podstawowej oraz w przedszkolu na poziomie wszystkich grup wiekowych.Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

Była sopranistką Zespołu Wokalnego POETICA, działającego pod egidą Pyrzyckiego Domu Kultury.

Pracując z dziećmi stara się wpłynąć na ich wszechstronny rozwój, daję im możliwość poznania i zrozumienia otaczającego świata. Główną metodą pracy z dziećmi jest zabawa, przez którą dzieci uczą się, zdobywają doświadczenia, rozwijają zainteresowania.


Karolina Sobczak - wychowawca grupy przedszkolnej (3-latki)


Studiowała w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego. W 2012 roku uzyskała w tejże szkole tytuł magistra na kierunku Pedagogiki Wczesnoszkolnej z Terapią Pedagogiczną. Dotychczas miała możliwość pracy w przedszkolnych grupach dzieci cztero i pięcioletnich a także była opiekunem grupy żłobkowej. Zamiłowanie do pracy z dziećmi, narodziło się w niej we wczesnych latach młodości, ale także wynika z tradycji rodzinnych. Jako nastolatka należała do Młodzieżowej Orkiestry Dętej, gdzie była tamburmajorką, a także grała na werblu. W najbliższej przyszłości planuje podjąć studia podyplomowe na kierunku Wychowanie Fizyczne- Gimnastyka Korekcyjna- aby móc bardziej wspierać dzieci w rozwoju ruchowym oraz pomóc wyeliminować wady postawy i nieprawidłowości ruchowe. Jej motto związane z pracą zawodową: "Mów dziecku, że jest dobre, że umie, że potrafi", ulubiona metoda pracy : nagradzanie za dobro i niekaranie za zło, wtedy cuda same się dzieją. W sobie lubi: pogodę ducha, spokój, pracowitość i ambicję.


Edyta Czuż - wychowawca grupy przedszkolnej (2-latki)


Posiada tytuł licencjacki z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, jak również ma uprawnienia do pracy z dziećmi słabo słyszącymi i głuchymi (surdopedagogika). Wykształcenie zdobyła na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W chwili obecnej nadal kontynuuje naukę na studiach magisterskich na kierunku – Pedagogika Korekcyjna również na APS. Posiada certyfikat o ukończeniu kursu pierwszej pomocy.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi przez 3 lata opiekowała się małym Michałkiem ( od 2 miesiąca życia do wieku 3 lat ) jako niania. Następnie 2 lata pracowała jako nauczyciel wychowawca w przedszkolu. Poza tym przez ostatni rok pracowała dodatkowo w rodzinnym domu dziecka jako wychowawca zajmowała się trójką dzieci w wieku wczesnoszkolnym Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała także podczas licznych praktyk w różnych placówkach ( Szkoła Podstawowa. Przedszkole, oraz Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna).

W swojej pracy kieruje się troską o dobro dzieci. Opiekując się maluchami tak samo ważne jest wychowanie, bezpieczeństwo wykształcenie jak i zabawa. W czasie pracy zawsze pamiętam o myśli J.Korczaka „Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy”.



Paulina Molewska - anglista, asystent wychowawcy grupy przedszkolnej


Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim – dwie specjalności: tłumaczeniową i nauczycielską, posiada również uprawnienia do nauczania języka niemieckiego.

Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobyła w drużynie harcerskiej 7 WDH „Silva”, gdzie prowadziła zastęp, a także podczas odbytych praktyk w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum.

Ukończyła również kursy: wychowawcy kolonijnego i kierownika wycieczek szkolnych, a także kurs pedagogiczny Pedagogika Montessori – edukacja przedszkolna.

Napisała pracę dyplomową dotyczącą wykorzystania pacynki w nauczaniu dzieci języka angielskiego, co uważa za skuteczną metodę nauczania dzieci. Pacynka pozwala na naukę przez zabawę i kontakt z kulturą anglojęzyczną.


Agnieszka Wojtkowska - opiekun grupy przedszkolnej (2-latki)



Studentka III roku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki długoletniej pracy z dziećmi. Od kilku lat jest opiekunką obecnie już 6-cio letniej Poli, dodatkowo prowadzi  zajęcia z dziećmi w wieku od 1 do 12 lat. Ma doświadczenie w pracy w przedszkolu - prowadziła zajęcia, głównie plastyczne. Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego. Praca z dziećmi daje jej dużą satysfakcję i pomaga rozwijać. W swojej pracy a także życiu prywatnym kieruje się dużą miłością do dzieci, zaangażowaniem w ich wychowaniu i odpowiednim kształtowaniu, cierpliwością, szczerością, wrażliwością. Od zawsze jej marzeniem było pracować z dziećmi.
„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat.” Stara się kierować tą myślą w pracy z dziećmi, co pomaga jej przezwyciężać wszelkie trudności.



Agata Kamińska - asystent wychowawcy grupy przedszkolnej


Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. Strzemińskiego w Łodzi. Studiowała jedną z kilku swoich pasji, aby móc potem dzielić się nią z młodszymi i zarażać radością jaka płynie z tworzenia. Prywatnie mama 3,5 letniej córeczki. Uważa że w życiu najważniejszym momentem dla każdego człowieka jest czas jego dzieciństwa. Kierując się tą myślą, stara się ofiarować swojemu dziecku jak najwięcej miłości, ciepła, radości i wspólnego czasu, bo te właśnie wspomnienia będą towarzyszyły mu przez całe życie. Jest wrażliwa, radosna, pełna miłości i empatii. Kieruje się sercem i  wierzy, że rozmową, zrozumieniem i szacunkiem do dziecka można rozwiązać każdy jego problem, pomóc mu i sprawić, żeby czuło się kochane i wartościowe.

,, Nie ma nic piękniejszego od roześmianej buzi dziecka "


Alicja Śledź - położna, wychowawca grupy żłobkowej


Studiowała na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym gdzie ukończyła kierunek położnictwo z tytułem licencjata.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu, a także na wolontariatach i praktykach na oddziałach pediatrycznych i neonatologicznych.
W życiu zawodowym i osobistym kieruję się przede wszystkim chęcią pomocy innym, troskliwością i opiekuńczością oraz cierpliwością i wrażliwością.  Od zawsze pragnęła pracować z maluchami. Uczestniczenie w rozwoju i dorastaniu dzieci daje jej wiele satysfakcji i radości.Swoje obowiązki traktuje jako wyzwanie i okazję do zdobywania nowych doświadczeń. Jej priorytetem jest spokój i szczęśliwe dzieciństwo wychowanków.
W najbliższym czasie ma zamiar rozpocząć studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna .


Ewa Nieciecka - opiekun grupy żłobkowej


Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i uprawnienia do opieki nad dziećmi do 3 roku życia- Centrum Psychologiczne Widnokrąg. Studentka kierunku „Opiekuna środowiskowa”.

 Chciałaby wcielać w życie zapoznane metody pracy z dziećmi takie jak: bajkoterapia, malowanie palcami, pedagogika zabawy Klanza, metody M. Knill, W. Sherborne, C. Orffa, M. Bogdanowicz- metoda dobrego startu, integracja sensoryczna, ruch.

Wierzy, że każde dziecko ma w sobie ogromny potencjał, trzeba tylko dać mu szansę.

 Rozumie aspekty rozwoju i potrzeby dziecka w poszczególnych etapach życia i szanuje je.

Cechuje się dużą empatią, kreatywnością, odpowiedzialnością, lubię zabawy manualne, plastyczne, ruchowe i robienie „czegoś z niczego”.

Fascynuje ją psychologia.

 Kieruje się dewizą: „Miej serce i patrz w serce.”

„Staraj się czynić tak jak chcesz, żeby Tobie czyniono.”

 Planuje dalszą naukę języka migowego oraz podyplomowe studia pedagogiczne.

Jest jeszcze tyle do poznania...


Paulina Garwolińska - asystent w grupie żłobkowej


Absolwentka Technikum Ekonomicznego w Wołominie. Dzięki sprawowaniu opieki nad dziećmi, w wieku przedszkolnym i żłobkowym, odkryła w sobie dar prostej i przyjemnej komunikacji z dziećmi, przez co narodziła się myśl, by te umiejętności wykorzystać w życiu zawodowym. Jest ciepłą osobą, otwartą na potrzeby dzieci. Praca z dziećmi dostarcza jej wielu życiowych radości. Zgada się z twierdzeniem, iż " Uśmiech dziecka ma cudowną moc- rozgania wszystkie czarne chmury i potrafi nadać życiu sens".



Agnieszka Cybenko - stażystka w grupie żłobkowej

Klaudia Kisio - asystent w grupie przedszkolnej


Barbara Modzelewska - asystent w grupie przedszkolnej



Magdalena Wernio - logopeda

Agata Kępczyńska-Kabala - psycholog